lördag 26 mars 2011

Pepsi Max och mat

Nu har jag gått sammanlagt drygt en mil. Jag hoppas på viktnedgång till i morgon men något säger mig att det inte kommer bli så. Hoppas kan man ju.
Snart ska pojkvän och jag äta middag. Jag tänkte äta lite, typ fem tuggor eller något.
Var och handlade tre liter Pepsi Max tidigare. Dricker alldeles för mycket av det men det är så gott och mättande att jag inte kan låta bli.
De flesta som går på extremare dieter tycks börja hetsäta, men trots att jag powerwalkat mer än en mil per dag och ätit i snitt 700 kcal (eller mindre) i mer än en vecka har jag lyckats hålla mig ifrån det. Jag har inte ens känt för att äta mycket. Jag tror att det beror på att jag är väldigt motiverad, jag måste verkligen ner!

2 kommentarer:

  1. Jag får för mycket skum av pepsi max när det är i munnen, känns som jag inte dricker något ens.. Fast helt klart bättre än vanlig pepsi. Cola zero is the shit! :)

    sv: Jo jag läste det, det är jättebra! Sjukt duktigt :D

    SvaraRadera
  2. sv: Haha alla tycker ju olika ;)

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)