onsdag 30 mars 2011

Bara frukost idag

Det blev bara ungefär 5 km promenad idag. Jag hade inte möjlighet att gå mer. Det känns ganska illa men i morgon ska jag promenera som vanligt igen vilket innebär 1 mil eller mer.
Jag ska vara på Aktivitetshuset i morgon från kl 13-16 och smida silver. Promenera kan jag göra när jag kommit hem och kanske även på morgonen.

Jag har inte ätit middag idag och är väldigt trött. Funderar på att gå och lägga mig snart och skippa middagen. Det vore kanske ganska dumt men jag känner mig inte alls hungrig så det känns onödigt att äta. Jag har bara ätit frukost idag: Lite bröd och några jordgubbar. Inte bra, jag vet. Hoppas att jag går ner mer i vikt till i morgon.

Förresten! Jag köpte hem ett par Filippa K-jeans i storlek 25. Filippa K brukar ju ha ganska små storlekar men jag fick på mig dem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)