onsdag 30 mars 2011

Hemma igen efter aktivtetsstället och en shoppingtur

Nu har jag varit på aktivitetsstället. Det gick sjukt bra, kvinnan som tog hand om mig där var helt underbar! Otroligt hjälpsam och pedagogisk. Jag ska dit igen redan i morgon för silversmide. Det känns väldigt nervöst, jag hoppas att jag kommer klara av att komma iväg och att vara där. Jag tror att jag kommer att fixa det.
Efter aktivitetsstället mötte jag upp Elly och vi shoppade "lite". Jag lyckades handla två par skor (nu äger jag närmare 50 par skor), ringar, örhängen, en klänning, hårsnoddar och en kofta. Så sjukt onödigt men jag kan verkligen inte låta bli att handla när jag har pengar. Det GÅR inte. Min kläder får inte plats och jag vet inte vad jag ska göra. Sluta shoppa kanske? :)

Elly och jag planerar picknick på söndag, vädret ska tydligen vara jättefint då. Jag hoppas verkligen att Lea kan vara med trots det som har hänt.

Lea, tänker på dig (fast det vet du nog).

2 kommentarer:

  1. Kan du inte sälja ut kläderna du inte använder på bloggen? :D

    SvaraRadera
  2. Om ni har bra smak så köper jag ;)

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)