torsdag 31 mars 2011

Äter för lite

Promenerat ungefär 10 km idag. Inte tillräckligt egentligen med tanke på att jag de senaste dagarna har gått för lite.
Idag har jag varit och handlat och lagat middag. Jag är väldigt bra på matlagning. Synd att jag nästan inte äter något. Jag äter 1-2 (små) smörgåsar till frukost och ungefär 1/3 eller 1/4 portion mat till middag. Mer än så blir det inte.
Men jag är glad, snart har jag nått mitt mål! Bara 9 hekto kvar.

Jag är lite orolig över en sak och det är det här med maginnehåll. Jag inbillar mig att människor har ungefär 1-2 kg mat i magen och i tarmarna och nu lär ju jag ha så gott som ingenting. Det borde alltså betyda att jag egentligen ser ut att väga mer än vad jag gör och måste ner till 50-51 för att se ut att väga 52. Vi får se hur det blir när jag kommit ner till 52, om jag vill ner mer då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)