tisdag 29 mars 2011

Tröjan som räddade min kropp

För knappt två veckor sedan köpte jag en tröja som jag verkligen fastnade för. Jag provar i princip aldrig kläder i affären, de sitter nästan alltid bra. Storlek 34 som vanligt. När jag kom hem och provade den såg jag hur min mage blivit gigantisk. Det såg hemskt ut. Tröjan satt inte bra. Den var inte för liten men min kropp såg genomhemsk ut i den. Det var ungefär då jag insåg att jag MÅSTE ner till den vikt jag hade innan jag gick upp av Zyprexan.
Nu sitter jag och har tröjan på mig och min kropp ser ganska fin ut i den! Nästan som den gjorde förut! Först idag har jag vågat mig på att prova tröjan igen. Jag är så glad!
Tack till denna tröja. 99 kr som gav mig en oerhörd motivation.

-----------

Nu är det enligt mina väderkartor snöblandat regn ute. Jag orkar inte gå till fönstret och se efter. Tur att jag inte tog den där promenaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)