måndag 3 januari 2011

Dysmorfofobin förbi?

Jag har lidit av dysmorfofobi under ett par års tid. Dysmorfofobi innebär inbillad fulhet, någon med dysmorfofobi har ungefär samma syn på sitt utseende som en ätstörd har på sin kropp. Idag har jag gjort något som är så himla stort för mig! Jag har varit på Ica osminkad. Det låter dumt kanske men för mig... Jag är så stolt!!! Jag har nästan inte ens haft ångest!

Senare kommer jag lägga upp ett inlägg om dysmorfofobi och berätta mer om hur det har varit för mig.




Osminkat öga. Snälla, säg inget elakt.
Jag vågade! Jag vågade!



5 kommentarer:

  1. Du är så duktig!!!
    Och jag som har sett dig osminkad, vet att du är vacker även så!
    PUSS!
    /Lea

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin ögonfärg<3

    SvaraRadera
  3. håller med jojjo, extremt fin ögonfärg, och vacker form på ögat!
    inget att tycka illa om, icke icke

    SvaraRadera
  4. Oooooh vad modigt! :D Och dessutom ett jättesnyggt öga ju! (men jag gissar att vi inte ska värdera...?! Vilket jag just gjorde, fan!) Men jag hoppas att jag blir lika modig en dag... *applådera*

    Med Vänliga Hälsningar,

    BabyB

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)