söndag 9 januari 2011

Våga sig ut?

Jag känner mig ganska stabil nu (tror jag), men folk i min omgivning börjar oroa sig för mig. Pratade med syster i telefon ganska länge förut, hon tycker att jag ska åka hem till henne. Jag sa att jag skulle komma imorgon istället, men med tanke på att jag inte kan somna vet jag inte hur det blir med det. Men jag funderar på att hålla mig vaken och ta första bussen som går vid 7, då kommer jag i alla fall iväg.
Vi får se hur det blir. Känner mig omotiverad till att åka, vill på många sätt bara vara ensam. Dessutom känns det väldigt läskigt att åka i kollektivtrafiken utan sällskap. Det har jag inte gjort på snart 2 veckor.

1 kommentar:

  1. Sötnos, åk till henne. Det är alltid bäst med sällskap när man inte mår bra. Ha på musik i öronen och tänk bort människorna<3

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)