lördag 15 januari 2011

Pillertriller

Min dag i piller:

Morgon: 3 litium, 250 mg Lamictal, 10 mg buspiron
Eftermiddag: 10 mg buspiron
Kväll: 3 litium, 15 mg Abilify, 10 mg buspiron

Övrigt: 10 mg Oxascand max tre dagligen
Sömntabletter: Varierar mellan nitrazepam, Propavan, Imovane och melatonin. Kombinerar vissa.

Dessutom: En multivitamin, några magnesiumtabletter och några kalciumtabletter dagligen.

Ganska mycket blir det! Ibland undrar jag om jag behöver fullt så mycket mediciner. Jag äter ungefär 7000-8000 tabletter om året.

Såhär lär jag se ut snart.

2 kommentarer:

  1. Om du mår bättre av att äta piller, fortsätt! Det är en svår balansgång, absolut men bättre äta dem än må skit. Angående din sömn... har du fått erbjudande om att testa bolltäcke? Fick själv det efter 10+ år med insomnia, samt att inga piller i världen funkar numera. Det har hjälpt mig något oerhört, självklart är det olika för alla men jag svär vid det, kan sova sex timmar i sträck utan att vakna nuförtiden, vilket är underbart :)

    SvaraRadera
  2. oj det var en massa tabletter det. är det inte jobbigt att trycka i sig så många?

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)