lördag 1 januari 2011

Huvudvärk men ganska glad

Huvudvärken sitter i och jag förvånas fortfarande över att jag inte har så mycket bakis-ångest. Jag gjorde inte på något vis bort mig i går och jag har inte tappat något, jag har inte slösat bort mycket pengar och jag höll mig ändå någorlunda, ja, inte nykter, men jag var inte väldigt full. Jag lyckades även ta mig hem bra i går. Jag har bestämt mig för att inte känna efter för mycket, det kan skapa ångest.

Jag har spelat lite The Sims nu under kvällen och segat. Druckit lite kaffe. Fått i mig mina piller om än ett antal timmar senare än vad jag borde. Slö dag, inte mycket att skriva om.
Jag oroar mig lite över Lea, hon tycks må lite dåligt. Jag ska messa henne och kolla läget strax. Min sötnos förtjänar all lycka!

Vi tycks ha fått en del läsare förresten. Roligt! Ni som läser, vill ni kommentera och berätta vilka ni är? Det vore kul :)


Bild på min dosett!

4 kommentarer:

  1. vilken söt dosett! hur har du gjort det där? Min är en typisk ful röd sak från apoteket. Jättekul när någon kommer och det är det första man ser... väldigt fin blogg btw, kommer fortsätta läsa!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Dosetten är från apoteket, jag tror att sorten kallas medidos eller något liknande. Finns i massa olika färger och mönster.
    Åh, vad kul att du gillar vår blogg :) blir jätteglad!

    /Lilly

    SvaraRadera
  3. hur mycket kostade den? Blev helt kär i den :p

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)