onsdag 5 januari 2011

Till Lilly

Du är den vackraste lilla ängel som går på denna jord och jag älskar dig jättemycket.
Du är så otroligt intelligent och har så mycket att ge världen.
Vi har många olikheter och flera starka åsikter som går isär, men vi har aldrig sett det som något hinder för vår vänskap.
Jag är så otroligt glad att vi lärde känna varandra, och att vår vänskap hållit sig stark trots att vi ibland tillfälligt glidit ifrån varandra till följd av våra sjukdomar. Med dig kan jag prata om allt, du dömer aldrig. Du låter mig fatta mina egna beslut och stöttar mig på vägen oavsett. Jag litar inte på många, men jag litar på dig.
Jag hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig.
Tack för att du finns fina du! <3

2 kommentarer:

  1. Hej Lea, tack för din fina kommentar ska kolla upp det på en gång! Jag såg att du eller ni lider av psykiska problem, jag ville bara skriva med det att det gör jag med. Jag är diagnoserad med Borderline personlighetsstörning, om du känner till det? Jag blir verkligen berörd när jag ser att ni skriver ut det och jag vill bara säga att det är väldigt modigt. Jag själv hade en borderline blogg förut men la ner den för tyvärr får man väldigt många dåliga kommentare. Men blir verkligen berörd och jag ville väl bara skriva att det finns flera och idag lever jag med samtalsstöd och mår jätte bra! (jag har skurit mig även, ville bara skriva det) Puss och kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag blir väldigt rörd av att läsa det du skrev. Du är underbar! Tack

    /Lilly

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)