måndag 31 januari 2011

Psykolog, shopping och välmående

Idag har jag träffat min psykolog och sen shoppat. Saker som jag inte behöver, en klänning, ett cigarettetui, ett smycke, söta burkar, ett block.. Helt i onödan bara för att jag har pengar. Ibland undrar jag om jag inte är lite dum i huvudet.

Sitter nu hemma, pojkvän och jag kom just hem efter att ha varit och handlat mat. Jag har ätit lite godis och känner mig tjock. Vilket också får mig att undra om jag ändå inte är lite dum i huvudet.
I övrigt är jag på okej humör men trött som vanligt. Jag undrar om det kan vara så att jag är på bättringsvägen på riktigt, att jag kommer må bättre och bättre och att det kommer att hålla i sig. Vad gör jag då? Jag har varit sjuk så länge den här omgången att jag inte vet hur jag ska fixa att bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)