onsdag 26 januari 2011

Måtten tagna!

Nu har jag fått mina mått tagna inför bröllopsmässan.
Det gick jättebra och jag känner mig så lugnad. Nervositeten håller sig på en normal nivå och jag känner mig inte alls lika tjock.
Jag önskar att jag skulle kunna lägga upp bilder sen från bröllopsmässan men eftersom vi vill hålla vår blogg anonym så går nog inte det.

Förresten! Att Lea inte har skrivit så mycket i bloggen på sistone beror på att hon inte har haft orken i och med att hon inte har mått så bra. Jag hoppas och tror att hon snart kommer känna sig bättre!

1 kommentar:

  1. Vad bra att det kändes bra och att du inte kände dig tjock. Du är inte tjock. Grattis till det!

    Syns att Lea inte mår bra. Ibland behöver man inte så så bra. Jag skriver allra bäst när jag mår dåligt. Det hjälper mig upp ibland.
    tips tips.

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)