söndag 2 januari 2011

Inre stress

Imorgon ska ett par bekanta komma över och fika, det finns ungefär tusen saker jag måste göra innan dom kommer. Damma, dammsuga, skura etc.

Jag får jämt ångest när folk ska komma hit för första gången, allt måste se perfekt ut, annars känner jag mig oduglig. Jag får jämt för mig att jag har det stökigt hemma, men enligt mina vänner sitter det där mest i mitt huvud.

Vill nog mest vara ensam nu, men det är när jag vill vara ensam som mest som jag behöver ha folk omkring mig. Jag har väldigt lätt för att isolera mig, och gör det med jämna mellanrum även fast jag borde låta bli.

Jag ska försöka att träffa lite vänner den kommande veckan, och gå emot min vilja att isolera mig. Det kommer säkerligen få mig att må bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)