onsdag 26 januari 2011

Vikt, kropp, fett

Eftersom jag åt så stora mängder mat igår får jag inte äta så mycket idag och inte något förrän jag fått mina mått tagna. Jag är rädd att mitt midjemått som brukar ligga på 60-62 cm ska vara jättestort. Känner mig lite svullen. Som tidigare nämnt ska denna blogg inte kretsa alltför mycket runt vikt och kroppskomplex men ett inlägg om det då och då känns okej.
Jag undrar om jag kanske har en lättare ätstörning. Jag tänker på vikt och sånt väldigt mycket, jag oroar mig över att jag ska bli tjock och jag har konstiga matvanor. Samtidigt upplever jag inte att jag har en snedvriden kroppsuppfattning så det är kanske inte så illa.
Nu ska jag dricka en sockerfri Red Bull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)