tisdag 18 januari 2011

Vikträdslor

Av en fullkomligt ovettig anledning känner jag inte för att äta. Anledningen är inte ohungrighet (min aptit har kommit tillbaka någorlunda) utan att jag är rädd för att bli tjock. Jag lyckades gå upp från 49,9 till 52,3 på mindre än en vecka och är rädd att det ska fortsätta så. Jag vet att det är fullkomligt fel, att större delen av vikten handlar om vätska och att jag nu har mat i magsäck och tarmar men jag blir ändå orolig vilket är väldigt dumt, jag är även nu underviktig något som inte är bra.

Denna blogg ska inte handla om vikt och mat främst men jag känner att jag behöver skriva av mig lite.
Eftersom bloggar utan bilder är kan kännas tråkigt känner jag för att lägga upp en kroppsbild på mig men jag låter nog bli eftersom jag inbillar mig att sånt kan vara dåligt och så får det bli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)