torsdag 20 januari 2011

Jag orkar inte mer

Hur ska jag någonsin kunna leva ett normalt liv? Jag har inte mått bra på nästan två år, har inga rutiner, har helt tappat intresset för allt och det känns som om jag är i en grå gegga. Jag kan inte minnas hur det känns att må bra normalt. Under min 6-7 veckor långa hypomani har jag ju mått fantastiskt bra men på ett extremt, bisarrt, sjukligt sätt. Jag har förstört min ekonomi (kan knappt betala hyran), gått med i (herregud!) Amnesty, tecknat en prenumeration på DN, köpt iPhone, shoppat julsaker, porslin, massa kläder, massa skor, massa, massa grejer till hemmet och mycket mer som jag inte orkar räkna upp.
Brevet jag skrev till jultomten är väldigt talande, jag skulle kunna gå med på nästan vad som helst, bara jag slapp min bipolära sjukdom.
Återigen: Snälla tomten, gör mig frisk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)