tisdag 4 januari 2011

Inlagd på psyket?

I morgon blir jag eventuellt inlagd på psyk. Jag har mått väldigt, väldigt dåligt nu efter min långvariga hypomani och mina sömnproblem (igen! Sorry) har förvärrats ytterligare. Jag känner mig som ett totalt vrak. Jag ska försöka sova redan nu. Hoppas att jag lyckas. Eventuellt ska jag få Stilnoct mot mina sömnbesvär. Hoppas de funkar bättre än Imovane och nitrazepam. Hoppas verkligen att de kommer att fungera.

/Lilly


Update  (kl 23.00): Jag har inte lyckats somna ännu.


 Jag

7 kommentarer:

  1. Det kommer bli bättre, förr eller senare. Du är stark som ändå lyckas stå ut!
    Puss Lea

    SvaraRadera
  2. Tack, du är världens mest underbara stöd! Bäst!

    /Lilly

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre snart:(
    Och på alla bilder jag sett av dig ser du ut att vara jätte söt (det är inget jag bara säger för att vara snäll, jag menar det).
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du mår bättre snart!

    Kram

    SvaraRadera
  5. usch och fy du. Men om det hjälper dig att vara inlagd så tycker jag att du ska köra på det 100%.
    Har också sömnproblem, eller "kronisk sömnlöshet" som läkaren sa, eftersom jag haft det sedan barnsben. Jag äter Circadin (vanlig melatonin?), nozinan och stilnoct för sömnen.
    lycka till, hoppas du får sova snart.

    kramar

    SvaraRadera
  6. Stilnoct fungerar granska bra, men vill ändå varna en liten smula för att hålla dig vaken på stilnoct. Testa inte.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)