tisdag 4 januari 2011

Jag vill sova! Jag hatar att vara sjuk!

Jag har ätit 15 mg nitrazepam (normal maxdos är 10 mg) samt två propavan. Jag somnade och sov ett antal timmar men vaknade för någon kvart sedan. Jag behöver sömn! Jag är så trött, så trött men kan inte sova. Nu ska jag försöka igen och om det inte går ska jag ta ännu en nitrazepam.
Jag är rädd att bli manisk igen. Jag är rädd att bli psykotisk. Rädd för att bli så djupt depressiv att jag hamnar på sjukhus som i våras. Jag vet inte vad jag ska göra! Jag vill vara frisk! jag HATAR min bipolära f*ing sjukdom!


Det är helt sjukt att jag, för att kunna sova, måste äta dubbel maxdos av narkotikaklassade preparat.
Och att jag nu inte lyckades somna trots de stora mängderna piller.

 Jag i Andy Warhol-stil.
För att det är kul och fult:)

2 kommentarer:

  1. jag relaterar! Till allt du just skrev, speciellt med att inte kunna sova och hur knäpp man blir av det. Om du läser mitt senaste inlägg förstår du vad jag menar... suck... hoppas du lyckades somna tillslut!

    kramar

    SvaraRadera
  2. kämpa!!!
    sv: taack, men jag ser inte mig själv smal :(

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)