måndag 3 januari 2011

Jag försöker, men det går inte.

Redan vid 23 var jag trött, säkert på grund av storstädningen och fikan med vännerna. det var så skönt att känna sig trött så pass tidigt, jag kunde till och med somna utan sömnpiller.
Somnade vid 23.30 och vaknade igen vid 03. Varför kan jag inte sova mer?!
Jag behöver verkligen mer sömn, blir helt konstig i huvudet när jag sover för lite. Främst blir jag dissociativ, och det är sjukt jobbigt. Blir rädd för mig själv i sådana lägen.

I morgon har jag en del viktigheter att ta itu med, så jag behöver egentligen vakna vid 9 helt utvilad, men så lär det nog inte bli. Sitter uppe och röker och är jävligt kaffesugen, känns ju typ som att det är morgon.

Ja, ja.. Lite positiva saker då!
  • Min lägenhet är superstädad och jättefin.
  • Jag har inte skadat mig själv på någon månad.
  • Jag har Lilly, som är bäst och vackrast <3
  • Jag har en bra mamma som ställer upp för mig.
  • Och jag har förstås mina underbara katter.

Nu ska jag fortsätta röka bort lite pengar, kanske dricka en kopp te och sen förhoppningsvis lyckas somna med eller utan piller.

1 kommentar:

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)