fredag 7 januari 2011

Kort uppdatering om Lilly

Söta Lilly blev inlagd idag efter sitt psykologsamtal men blir förhoppningsvis inte kvar så länge.
Hon sms:ade mig nyss detta "Det är tråkigt, och alla är tråkiga. Eller nästan, jag har en trevlig rumskompis. En galen kvinna skriker konstant. En man vaggar runt och pratar på okänt språk. En kille frågade om jag har någon själ. Så kul är det här. Jag vill hem!"

Skriv gärna någon hälsning till henne i kommentarerna så vidarebefordrar jag dom till henne.
Så snart hon orkar ta emot besök åker jag dit med några kinderägg. :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas hon mår bättre snart!

    sv Den heter "Hur fan visste du det?"

    SvaraRadera
  2. låter inte som en rolig avdelning... får jag fråga vilken stad ni befinner er i? Hoppas hoppas verkligen att hon mår bättre snart!

    kram

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)