onsdag 12 januari 2011

Så. Jävla. Less.

Läkar/psykologbesöket gick inte alls bra, inget gick som jag hade förväntat mig.

  • Jag fick inte Ritalin direktverkande att kombinera med min Concerta med förklaringen att jag är tidigare missbrukare. Tack för den! Jag har varit drogfri i två fucking år.
  • Jag fick inget mot mina sömnbesvär, utan får nöja mig med Stilnoct (som väldigt sällan funkar för mig att somna på)
  • JAG FÅR INGA SJUKRESOR! För att läkaren plötsligt har ändrat sig kring det. Innan jul när vi pratade om det blev jag i princip garanterad sjukresor.

Jag har varit sjukt frustrerad och förbannad hela dagen, men vet att jag bara måste acceptera att det är som det är. Men det är fan inte lätt.

3 kommentarer:

  1. sv: fortfarande inlagd på sjukhus och imorgon ska "samordnaren" för behandlingshem kontaktas och så får jag hålla tummarna :)

    kramar

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är frustrerad, misslyckade/meningslösa sjukbesöka är något av det värsta som finns.

    Jag har försökt propsa på gällande min sömn. Har zopiklon och de fungerade bra i början. Men nu somnar jag inte alls på dem längre. Inte ens vid dubbel dos (dock mår jag väldigt bra på det). Stilnoct fungerade skitbra för mig, förutom det faktum att jag fick extrema hallucinationer av dem.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)