torsdag 6 januari 2011

Bröllopsmässa och trötthet

Somnade tidigt i kväll. Vaknade knappt två timmar senare. Inte en sekunds sömn utöver de två timmarna har jag fått i natt. I dag ska jag få mina mått tagna och prova klänning inför mässan som är om ett par veckor. Jag kommer även få mer information om tider, vad jag ska göra etcetera.
Hur ska jag orka med det?

Piller jag åt för att somna i natt:
2 Imovane
1 melatonin
4 Propavan

Det måste vara något allvarligt fel på mig som inte kan somna med det i kroppen!


En bild på mig, Lilly 

Älskling vill att vi åker in till psykakuten ganska omgående i och med att sömnbrist har utlöst djupa depressioner (apati/melankoli) och hypomanier tidigare. Jag vill inte till psykakuten! Jag fick en tidigare tid hos min psykolog, ska träffa henne i morgon och det känns bra. Hon är bäst.

Beklagar om inlägget är illa skrivet. Är så trött!

3 kommentarer:

  1. när du säger melatonin vilken tablett är det du menar då?

    Vilken tur att du har en bra psykolog iallafall! Men är det värt att riskera manier eller djupa depressioner? Då kan verkligen allt gå åt helvete...
    tänker på dig, hoppas på det bästa.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Många undrar vem myanalife är, det är denna tjejen: http://www.facebook.com/nysann Anna Nyström, heter Anna P på anamia.jinity.com

    hennes blogg med kompisen; http://nysannguldan.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. tack snälla för att du berättade :) det roliga är dock att denna person har fel, så det är inte så schysst att hänga ut henne :P


    (Och btw så är jag likadan, kan trycka i mig en karta propavan utan att somna :P)


    kramar!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)