tisdag 11 januari 2011

Ledsen för dålig uppdatering!

Varken jag eller Lilly mår, som ni säkert redan har märkt, särskilt bra.
Jag ska försöka att skriva ändå, men jag kan inte lova att hålla samma takt som förut.

Senaste dagarna har varit extra jobbiga, mycket känslor kring uppbrottet med exet. Jag är fortfarande helt övertygad om att det var rätt beslut, men jag saknar närheten med att ha en pojkvän. Att bli omfamnad och älskad. Det var visserligen inte mycket sånt på slutet, men jag minns ändå de fina stunderna.

Imorgon ska jag träffa min läkare och min psykolog, vi ska utvärdera Concertan bland annat. Jag ska fråga om jag kan få testa Ritalin istället, och om jag kan få något annat än Stilmoct till natten.
Vi får se hur det blir med det, jag skriver mer lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)