söndag 2 januari 2011

Min kropp

Hur ska detta gå? Jag ska göra ett modell-jobb och bad min pojkvän ta en helkroppsbild på mig så att jag ska få en uppfattning om hur jag ser ut. "Det har varit värre" sa han och menade att jag har gått upp i vikt. Tack, jag vet att jag ser stor ut. Tänk också på att jag har svart som sägs ha en förminskande effekt. Det lustiga är att jag väger samma som när jag var som smalast tidigare. Tydligen ser jag fetare ut ändå.
Jag trodde i ärlighetens namn att jag inte var fullt så stor. På nyår sa två vänner att jag är mager och att jag borde äta mer. Bullshit.
Bilden är beskuren och svart-vit för att minska risken för igenkänning.

5 kommentarer:

  1. du ser ju jätte fin ut!
    sv: ja klänningen satt faktiskt jätte bra, kanske för jag inte åt på hela dagen :)

    SvaraRadera
  2. asså va fan menar han, att du e tjock?!
    Du e inte tjock, absolut inte snarare för smal. Hoppas du inte tar illa upp att jag säger så, jag har oxå vart smal men hatat det.

    Kram kickan34

    SvaraRadera
  3. Kickan:
    Nej, han tycker att jag är alldeles för smal men att det var värre förut.

    /Lilly

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)