fredag 7 januari 2011

Babbel...

Jag känner att jag kan skriva om allt här, utom en sak. Och det är just den saken som ställer till mitt liv så mycket nu. Det handlar inte bara om mig i det fallet, utan har också med en annan människa att göra.
Det skulle bli jobbigt om jag skrev om allt jag tänker kring det här, och det kom ut. Chansen är visserligen minimal, men den finns.
Det är svårt att skriva vanliga inlägg nu, eftersom det är så mycket som händer med den här människan.
Men jag ska i alla fall försöka.

Hur som helst, det har varit en ganska lugn dag idag. Har mått okej psykiskt men har inte uträttat särskilt mycket, men jag fick iväg sms:en jag skrev om förut. Kanske verkar som en skitgrej, men för var det jobbigt.
Jag har småisolerat mig senaste veckorna, och skäms lite för att jag inte hört av mig till mina vänner.
Men nu är det löst, och det är väldigt skönt!

Ska strax ta ett bad, sen ska jag fixa lite med nya datorn och förhoppningsvis ta lite bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)