onsdag 19 januari 2011

Sömn och syster

Dags att sova. Jag börjar tro att jag är sjuk, efter evigheter av sömnproblem som lindrats med diverse beroendeframkallande läkemedel kan jag nu sova hur länge som helst i princip. Sömntabletter tar jag fortfarande men nästan bara svaga sådana och i betydligt mindre mängder än vad jag brukade göra. Jag sover 10-12 timmar per natt utan problem sen flera dagar tillbaka! Tyvärr är jag också konstant trött.

Nästan sovande


Idag har min underbara syster varit på besök. Vi har pratat och bakat båda kakor och muffins. Jag lyckades trycka undan ångesten och vi hade det riktigt trevligt. Min pojkvän lagade underbart god mat och jag känner mig tjock men försöker skjuta bort de tankarna, något som går riktigt bra.

Inte mina muffins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)