söndag 2 januari 2011

Konstig i huvudet

Jag tog Oxascand (Sobril) för att dämpa eventuella blivande psykotiska tillstånd.
Min älskling ringde psykjour och jag ska få en tid i morgon.
Jag känner mig märklig i huvudet. jag har köpt cigg och energidryck och ätit ett äpple för hon i jouren sa att jag ska äta.
Jag känner mig konstig. Jag var nära att säga att vara bliva heta kallas är kopulaverb till han i kiosken. Det är konstigt. Jag är inte som jag ska.

Lea är finast i världen.

 Färgen på asken är finare i verkligheten.
Min hand ser röd ut igen. Kanske är den det.

2 kommentarer:

  1. Lilla gumman då! Hoppas det snart lägger sig, försök äta något mer om du kan. Jag tror din kropp och ditt sinne behöver det.
    Saknar och tänker på dig!
    Puss Lea

    SvaraRadera
  2. Tack fina söta Lea!
    Saknar dig med söta rara.
    Puss

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)