måndag 11 april 2011

Aktivitetsstället, sömnbrist och Lea

Nu är jag hemkommen från aktivitetsstället. Vi har bakat morotskaka och jag tog med hem till min pojkvän. Själv åt jag lite grann.

Jag är sjukt utmattad efter dålig sömn i natt men tänkte ändå gå och handla för att få lite motion och för att kaffet är slut. Det är 16 grader ute och halvsoligt :)

Lea och jag pratade i telefon hela tunnelbaneresan hem från aktivitetsstället. Det är alltid så trevligt att prata med henne!

Nu ska jag iväg!

Kram

/Lilly

2 kommentarer:

  1. MOROTSKAKA <3<3<3<3



    sv Nej men det är klart man inte orkar. Jag minns i vintras så var jag hypomanisk och hade ett nytt jobb. Då gick jag runt med kavaj och finkläder varje dag hela tiden... Shit att jag orkade...

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du åt i alla fall lite.
    För att något är bäst att du får i dig. =)

    Ne, ångest är inget roligt alls..

    Kram

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)