tisdag 19 april 2011

Mår bra! Trots viktovetskap

Hade sådan ångest i morse att jag tyvärr nödgades ta en Iktorivil. Nu mår jag många gånger bättre, ångesten är som bortblåst. Min älskling och jag ska iväg och shoppa lite, mest för att göra något. Jag är rart klädd i en blommig klänning och känner mig för ovanlighetens skull hyfsat nöjd med min kropp. Detta trots att jag inte vet hur mycket jag väger. Jag skulle gissa på 53 kg men det känns verkligen helt okej ändå. Märkligt att jag känner på det viset. Underbart att jag känner så. Bilder kommer kanske.

Jen (hoppas det är okej att jag länkar, annars tar jag bort) varnade mig för att låta det hela (alltså mat-problemen) gå överstyr. Jag har ju haft problem med maten till och från sen jag var 15-16 så det är svårt att hålla det hela på en frisk nivå men jag försöker. Försöker leva i nuet, försöker vara nöjd. Jag sänder tusen tankar till dig, Jen, tänker på dig mycket och hoppas, hoppas, hoppas att du ska ta dig igenom ditt helvete. Kramar till dig! Läser din blogg regelbundet.

Kramar till er alla (men nog mest till Jen)

/Lilly

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket gumman! <3
    Det är verkligen jätteviktigt att du tar hand om dig själv och inte låter det gå överstyr! Massvis med kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)