måndag 4 april 2011

Kan inte sova

Jag har nu försökt sova i två timmar. Jag hoppas verkligen inte att mina sömnproblem är på väg tillbaka. Jag har blivit så väldigt rädd att bli beroende av sömntabletter och lugnande den senaste tiden.

I morgon ska jag till aktivitetsstället och Lea ska följa med! Det kommer att bli kul! Vi ska baka bröd som jag förmodligen inte kommer att äta av. Kanske kan jag ta med hem lite till pojkvännen.
Jag hoppas verkligen att jag kommer att somna inom någon timme, annars kommer jag att vara för trött i morgon. Saken är den att jag har ett sömnbehov på 10-12 timmar och eftersom jag tänkt gå upp vid nio blir jag lite orolig nu.'

Om texten är svårläslig beror det på att jag har tagit en Stilnoct. Nu ska jag somna!

/Lilly

1 kommentar:

  1. Ok, vad jobbigt.
    Inget som hänt som triggat igång ditt dåliga mående ? =/

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)