torsdag 28 april 2011

Nedstämd men en bra dag ändå /Lilly

Idag har varit en bra dag trots att jag inte har mått så bra. Jag har varit på aktivitetsstället och haft silversmide. Jag har börjat göra ett askfat (dock inte i silver, det skulle kosta 1500...) som ska vara format som en blomma. Det har gått bra över förväntan :)

När jag kom hem tog jag en promenad på kanske 50-60 minuter. Inte så mycket men i alla fall något. Pratade med Elly i telefon, hon mår inte så bra. Skolan stressar ihjäl henne och hon har tenta i morgon. Jag tror att jag lyckades lugna henne en smula i alla fall.

Att jag har lyckats göra lite saker trots att jag varit nere är jag faktiskt stolt över.

---------------

Lea mår dåligt och jag önskar att jag kunde hjälpa henne på något sätt, att det fanns något jag kunde göra för henne. Jag hoppas så på att hon ska må bättre snart, den flickan förtjänar att må bra. Verkligen.

/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)