tisdag 12 april 2011

Dessa pauser...

Jag är expert på att ta bloggpauser, men det är inte riktigt medvetet.. Det bara blir så, vilket är dumt då jag mår bra av att skriva av mig lite.

Nåväl, jag lämnade Stockholm över helgen, hälsade på min syster som bor i en mindre stad några timmar härifrån. Det var väldigt trevligt, vi var ute och red under lördagen och jag har fortfarande lite träningsvärk kvar. Galet.

Det kändes som att jag och min syster lärde känna varandra på nytt under min vistelse där.
Vi har bråkat mycket, och ibland har det gått många månader utan att vi har pratat med varandra. Vi har inte respekterat varandra och har betett oss väldigt egoistiskt.
Jag är väldigt glad över att vi har lärt känna varandra på riktigt nu.

Allt är dock inte positivt. Vi pratade om saker vi aldrig pratat om tidigare, många extremt jobbiga saker kom upp till ytan och jag har haft väldigt mycket ångest senaste dagarna. Men sakerna behövde komma fram, så vi kan börja bearbeta all skit.

I dag var mitt boendestöd här för första gången, det var väldigt trevligt och dom verkar vara riktigt bra.
Tisdagar och Torsdagar ska dom komma hit, oavsett hur jag mår.

Just precis nu mår jag okej, varken mer eller mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)