onsdag 13 april 2011

Svullo

Jag försov mig ju inför mötet med min terapeut, och Sebastian som jag skulle träffa försov sig inför vår träff. (What goes around comes around?) Så jag har bara varit hemma idag och inte gjort något vettigt alls, jag ska dock småstäda innan jag går och lägger mig. Vill ju att det ska se okej ut här hemma när boendestödet kommer imorgon.

Jag har ätit alldeles för mycket idag, den senaste tiden har jag inte riktigt brytt mig om hur jag har ätit, har gått ner i vikt ändå. I helgen blev det dock pizza ena dagen, någon fet potatisgratäng andra dagen och godis på det. Igår och i förrgår åt jag rätt normalt, men idag fick jag ett dumt jävla infall att köpa ett paket bragokex som jag nu har tömt till hälften. Totalt onödigt, bragokex är ju inte ens särskilt goda. Skärpning nu.

Puss
Lea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)