tisdag 26 april 2011

Bipolar

Denna vill jag ha!

7 kommentarer:

  1. Nej det kan man ju tycka, men det blir lite ord mot ord..

    Hur är det med Lilly idag ? =)

    SvaraRadera
  2. Så jag får helt enkelt försöka tänka bort det.
    Vad skönt, hur går det med maten ?
    Idag är jag inte säker, mycket pendlande i humöret..

    Kram !

    SvaraRadera
  3. Lite jobbigt med min mat, försöker återfå kontrollen igen.
    Inte springa till ICA för att hetsäta och sedan gråta medan jag spyr..
    Orkar inte hålla på så mer..
    Ja, tänkte lägga mig i badkaret en stund och läsa, och hoppas på att bli distraherad.
    Och hur är det med Lea ? =)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jo, försöker verkligen få någon sorts behärskning över situation.
    Så jag hoppas att det håller i sig mer än en dag...
    Ok, hur har din påsk varit ?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Det är ju så, och allt blir till kritik..

    Nja, hoppade ju ut genom fönstret, så kanske inte så bra.
    Annars tagit det lugnt..
    Hur har din påsk varit ? =)

    Kram

    SvaraRadera
  6. sv: jo, jag vet. men det kan jag ta, bara jag blir av med den fruktansvärda ångesten. det är bättre än att knapra benzo iallafall.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)