fredag 15 april 2011

Godis, stök och England

Jag var vaken sjukt sent i går kväll och insåg idag att jag under gårdagen ätit typ ett halvt kilo lösgodis. Det är lustigt hur man (eller i alla fall jag, vet inte om det gäller andra) släpper kontrollen en smula när man har gått ner mycket. Jag mår märkligt nog inte ens så väldigt dåligt av att jag åt godiset (bara lite). Det jag tänker är att det ju ändå bara är att fortsätta på det duktiga spåret, något jag kommer att göra.

Idag kommer Fredrik hit (tror jag) och eventuellt Elly. Mitt hem är i stort behov av att städas men jag orkar verkligen inte. Jag har plockat lite och försökt fixa men saknar motivation Ett problem är att min pojkvän lämnade ett kaos efter sig när han reste till England i morse och jag vågar inte flytta för mycket på hans saker eftersom jag är osäker på var allt ska vara.
Jag är alltså helt ensam hemma nu. Eller nja, mina två katter har jag ju hos mig :)

Det får bli en liten promenad nu tror jag.

Kram

/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)