torsdag 21 april 2011

Att hålla vikten

Jag har lyckats bra med att hålla vikten överraskande nog. Ligger fortfarande på runt 52 kg vilket känns väldigt bra. Vi får se om jag vill gå ner mer. Kanske 2 kg till... Jag vet att det är dumt.
Min pojkvän tycker att jag ser anorektisk ut(!) och att jag hade en snyggare kropp förut. Lustigt nog tar jag det som en komplimang.

Om ett par timmar ska jag åka till aktivitetsstället. Känns sådär halvkul men jag ska dit ändå. Min ring blev ju jättefin, nu ska jag satsa på att göra ett halssmycke tror jag.

I kväll ska Lea, massa andra och jag till Tanto (igen!) och dricka alkohol. Jag brukar dricka extremt sällan men nu har jag druckit två dagar i rad. Trots att jag äter Abilify har det gått bra. Jag har blivit berusad men aldrig ordentligt full, att bli full är jag inte så förtjust i och alkohol i sig känns inte så jättebra heller. Min mamma är alkoholist, jag bröt ju kontakten med henne för nästan 1,5 månad sen. Saknar henne väldigt.

Kram

/Lilly

2 kommentarer:

  1. Det låter himla kul med silversmide! Ringen blev väldigt fin, ser ut lite som min förlovningsring fast lite bredare :) Vad är det för aktivitetsställe? Hur kom du dit & så, via psyk?
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag sa ju att du skulle sträcka dig till "bara två kilo till"..
    Du måste banka in det i huvudet att 52 får räcka,
    tänk att din BMI är räknad som underviktig, att
    du är inte "normal-smal", utan under den gränsen.
    Snälla, försök ! =)

    Beklagar det med din mor, aldrig kul att ha en förälder som är missbrukare, de förstör så mycket de inte förstår..

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)