onsdag 20 april 2011

Psykologbesök, oviktångest, skoskav, Skittles

Nu har jag varit hos min psykolog. Det var trevligt. Hon sa att jag är uppvarvad, eventuellt hypoman. Jag märker själv att jag är uppe i varv och hoppas att det inte går överstyr.

Idag har jag inte vägt mig och trots sjuka mängder indisk mat igår har jag ingen ångest! Funderar på att ta en promenad snart ändå för att bränna bort kalorierna som jag har fått i mig. Ett litet problem är att jag har skoskav efter att ha gått i ett par docksöta men inte så bekväma skor. Vi får se hur jag gör :)

När min pojkvän kom hem från England hade han med sig 7 förpackningar av godiset Skittles till mig. Helt sjukt. Det känns måttligt nyttigt men jag äter inte så stora mängder av det tycker jag. Jag gav en förpackning till min psykolog, lite märkligt kanske men jag tror att hon blev glad :)

 

Kram
/Lilly

1 kommentar:

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)