måndag 4 april 2011

Det håller i sig...

Trots väldiga sömnproblem mår jag faktiskt bra, vill nästan påstå att jag mår väldigt bra!
Jag missade tyvärr Aktivitetshuset idag, där jag skulle träffa Lilly, men det får bli en annan dag.
Lilly är så fin, hon förstår mig.

I eftermiddags åkte jag till en främmande stadsdel för att hämta upp en väska som Lilly vunnit åt mig på Tradera. Är supernöjd med väskan, den känns väldigt jag på något sätt. :)
Jag fortsatte min utflykt till Kista galleria för att hämta ut lite mediciner, vilket tog evigheter då det var problem med apotekets datasystem. Men det kändes ändå inte som någon jobbig grej, ytterligare ett tecken på att jag mår bra.
Och när jag kom hem välkomnades jag av en överlycklig hund, kan det blir bättre?

Puss Lea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)