fredag 22 april 2011

Skavsår och piller

Det blev ingen picknick för min del. Jag var för trött och mådde för dåligt helt enkelt.
Nu har jag, efter att ha gått i fina skor, världens skavsår. Det innebär att jag inte kan ta en promenad vilket känns hemskt. Jag vill verkligen ut, särskilt som det är så fint väder.
Allmänt deprimerande, ångestfylld dag men jag tänker inte ta något lugnande. Jag ser inte min starka tabletter som en lätt lösning utan snarare som i-absoluta-nödfall-piller vilket är en väldigt sund inställning. Att dra på mig ett beroende är verkligen det sista jag vill.
I går kväll tog jag förvisso två nitra, två Propavan, en Imovane och en melatonin så jag kanske inte är så försiktig trots allt. Grejen är den att jag verkligen MÅSTE sova. Det är så extremt viktigt för mig, jag riskerar att bli allvarligt sjuk annars.

OT: Grannen kom nyss över med ett påskägg helt omotiverat. Så rart!

/Lilly

3 kommentarer:

  1. OK, försök tänk så här..
    Om allt det som händer dig hände Lea istället, vad hade du sagt till henne ?
    Försök få in det tröstande som du skulle sagt till henne, och försök att trösta dig på samma sätt. =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tyvärr måste man tänka ibland i andras situation...
    Tror att det är då man får ett riktigt perspektiv på ens liv, depressioner och ätstörningar.. =/

    Kramar, jag bryr mig faktiskt om er två !

    SvaraRadera
  3. Nej, är inte så rar egentligen, vill bara att både du och Lea skall må bättre.
    Och ibland kan jag vara bra på råd, men inte så bra på att följa dem själv..
    Var bor ni egentligen ? =)

    Kramar, som jag hoppas ger lite extra styrka !

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)