tisdag 19 april 2011

Tisdag

Morgonen har varit lite stressig, så jag ringde boendestödet och frågade om vi kunde avboka dagens möte, vilket de tyckte var helt okej eftersom jag mår så bra.
Min syster mår väldigt, väldigt dålig och behöver mig och hunden (främst hunden) och det får gå före en trevlig fika med boendestödet.

Senare idag ska jag träffa en Sebastian på stan, en annan vän kanske också kommer. Jag är lite nervös inför att träffa den vännen, jag har inte träffat honom på drygt 2 år och jag väger 7 kg mer nu än vad jag gjorde då. Vi har småflörtat med varandra till och från i 5 år, men aldrig gjort något. Tänk om han tycker att jag är ful nu?
Dumma tankar.

I övrigt mår jag väldans bra :)

1 kommentar:

  1. "I övrigt mår jag väldans bra!" UNDERBART att läsa :D Jag blir så glad!


    sv Det var extremt hjälpsamt av LAG att gå upp mitt i natten för att hjälpa mig och jag är extremt tacksam att han FINNS tillgänglig, inte bara SÄGER att han är det. (Du vet antagligen att folk säger "ring när som helst på dygnet om du behöver prata!" mest för att vara snälla.)

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)