onsdag 13 april 2011

Ångest

Ångest helt utan (vad jag vet) anledning. Det brukar vara så.

Vad ska jag då göra?
1. Ta numera så gott som verkningslösa bensodiazepiner
2. Försöka vänta ut ångesten
3. Låtsas som ingenting och försöka göra vardagliga saker
4. Försöka kombinera de ovanstående punkterna

Inget av det jag har skrivit ovan är särskilt bra men det finns inget annat jag kan göra. Jag har sovit i natt. Jag har ätit frukost. Jag har inga goda skäl till att ha ångest. Ändå är den där. Fan.
Jag tänkte att det kunde vara en smart idé att skriva av mig men jag kan inte ens skriva som det är nu. Min hjärna är blockerad.

/Lilly

6 kommentarer:

  1. Usch då gumman, jag hoppas innerligt att det snart känns lite bättre! Ring om du behöver prata.
    Love you!

    Puss
    Lea

    SvaraRadera
  2. sv: jo, det blir jobbigt, men jag hoppas det är värt det. ska tydligen vara en väldigt bra medicin. bipolär är jobbigt, det är jag också. dock står jag på bra medicinering mot det, så dom problemen är i princip borta nu.

    kram!

    SvaraRadera
  3. sv: för mig funkar lamotrigin 200mg/dag bra. sen äter jag ju antipsykotisk medicin också, men den är inte insatt för det.

    SvaraRadera
  4. sv: usch vad jobbigt :( hoppas det vänder för dig!

    SvaraRadera
  5. sv Ja det är extremt störande SPECIELLT om man skrivit "Hej jag har ångest och vill dö" och någon jävel skriver "Tja snygg blogg, annars då?"

    SvaraRadera
  6. ÅH :D Du skrev lista för min dag också! JIPPI
    *må dåligt tillsammans*

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)