måndag 11 april 2011

Smink, vikt och tabletter

Jag lyckades vakna idag trots gårdagens piller-cocktail. Lite kaffe och jag känner mig hyfsat levande.
Pojkvännen fortsätter bygga och verkar vara gladare nu. Det känns väldigt skönt.
Snart ska jag till aktivitetsstället och baka men fört tänkte jag hämta ut ett paket förutsatt att jag hinner och orkar.
Mitt ansikte är en studie i katastrof; jag har förrförrförr-någonting-gårdagens smink på mig. Det enda jag har gjort är att bättra på sminket varje dag. Ja, ni kan ju föreställa er hur det ser ut. Min hy är fnasig, mina ögonfransar ojämna och ögonskuggan ska vi inte tala om. Problemet är att det känns som ett så stort projekt att sminka sig. Jag orkar helt enkelt inte. Förmodligen kommer jag försöka fixa till mitt skabbiga smink idag igen. Fräscht.
Jag har inte vägt mig idag, jag får vänta med det tills kanske i övermorgon.

/Lilly

1 kommentar:

  1. Lilly, ibland FÅR man se ut som ett mähä, det är okej.... och jag skriver det även för att jag ser nog lika crappig ut idag :P

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)