tisdag 12 april 2011

Jag är tydligen snygg när jag är ful

Förrförrförrförrgårdagens smink (om jag inte har fel) har jag på mig, fräsch som jag är. Jag har inte bättrat på sminket idag alls heller men ändå börjar en okänd kille prata med mig när jag är ute på promenad. Han frågar vad jag heter, hur gammal jag, var jag bor, om jag har pojkvän etcetera. Och så säger han att jag är snygg. Kul med lite bekräftelse men seriöst... Jag hade på mig en (förvisso fin) kappa, väldigt omatchande mjukisbyxor och rosa leopardmönstrade skor (det måste ha sett hemskt ut ihop) och ovanpå det sminkningen jag just beskrev.
Antingen hade killen dålig smak eller så är det inte så illa som jag tror.

Jag har i alla fall promenerat 8 km idag. Jag ska gå och handla bland annat Pepsi Max för att få ihop ytterligare en km. Jag brukar alltid ta omvägar så att promenaden ska bli längre.

Kram
/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)