tisdag 12 april 2011

Frukost, vänner, promenad

Frukosten äten, kaffet uppdrucket och jag är illamående. Jag är konstant illamående oavsett om jag äter eller ej, något som är väldigt jobbigt. Jag vaknade alldeles för tidigt i dag, antagligen för att jag sov utan sömntabletter (WOW!) i natt. Dock hade jag tagit en hel del benzo (Temesta) tidigare under kvällen men ändå.
Jag känner mig någorlunda pigg på en promenad trots allt. Vill kunna bocka för något på gårdagens lista och bränna lite kalorier. Jag har plockat in saker som stod i diskstället och försökt småstäda (i typ tio minuter).
Lea och två andra vänner (Elly och Fredrik) kommer att hälsa på till helgen då pojkvän är i England och då vill jag att det ska se någorlunda fint ut. Vår plan är att spela sällskapsspel samt dricka öl och whisky! En utmärkt plan tycker jag.

/Lilly

2 kommentarer:

  1. sv Jag fick inte boendestöd i Stockholm eftersom jag var tillsammans med den jag bodde med då. De tyckte att min dåvarande sambo kunde göra allt hushållsarbete själv eftersom han också var arbetslös.
    Nu är jag ju inte det (tilsammans med den jag bor med alltså) och bor dessutom i en kommun med lite mindre press, bor ganska mycket rika bitches här som inte behöver psykhjälp som vissa andra ;D

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)