tisdag 12 april 2011

Psykhjälp 4 ggr i veckan

Det känns som väldigt mycket, men de ansvariga har ju bedömt det som nödvändigt, så då är det nog det.
De vill hinna fånga upp mig i tid, innan jag börjar isolera mig och bli dum mot mig själv.
Jag är faktiskt väldigt tacksam för att dom ger mig det här stödet, det känns som att dom tar mig på allvar och försöker förstår min komplexitet (kan man skriva så?).

Veckorna kommer att se ut på detta vis:
Tisdag, boendestöd
Onsdag, samtalsterapeut
Torsdag, boendestöd
Fredag, KBT-terapeut

Boendestödjarna kan framöver hjälpa till med lite allt möjligt, men nu i början kommer dom bara hit och pratar och kollar till att jag är någorlunda stabil.

Puss Lea

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du får stöd om du känner att du behöver det. Som du säger, det känns som om dem tar dig på allvar då:) Hoppas det kan hjälpa.

    SvaraRadera
  2. Det låter helt fantastiskt! Att de försöker hjälpa så mycket menar jag! Hoppas du/ni mår bättre snart dock.

    Stora kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)