fredag 15 april 2011

Underbar dag!

Åh, jag är så jäkla glad! Helt sprudlande!
Tänker inte fundera så mycket på hur länge känslan kommer hålla i sig, utan försöker lever i nuet. För detta nu är väldigt bra.

Jag vaknade med en halvjobbig ångest, men har man hund så måste man ju ut trots det.
Så fort jag kom utanför porten träffade jag en granne som gav mig en söt komplimang (tack!) och sen kände jag hur solen började värma upp mitt inre. Fan vad flummig jag låter, men så var det. Jag gick från ångest till vällust på mindre än 15 minuter, så jävla härligt!

Vid 14-tiden kom boendestödjarna och vi gjorde upp en plan för hur vår kontakt ska se ut, vilka problem som dom kan hjälpa mig med och på vilka sätt. Jag är väldigt nöjd med planen.

Ett par timmar senare åkte jag in till stan för att träffa Sebastian, vi råkade springa på Elly på ett oväntat ställe, kul! Efter några timmars underbart umgänge drog jag mig hem, och har de senaste timmarna pratat i telefon som en dåre. Jag har lyckats prata med 3 av mina ex (och fått mycket trevlig bekräftelse), och självklart med finaste Lilly <3

Hmm, när jag läser igenom ovanstående kan jag bara konstatera att jag skriver som en nyförälskad fjortis, men så får det vara! Jag blir nog cynisk snart igen, so bear with me!

Puss!
Lea

3 kommentarer:

  1. vad härligt att det vände från ångest till sprudlande glädje!

    hoppas du får en finfin fredag!

    //Anna
    nystartad webshop
    www.avanna.se

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)