söndag 24 april 2011

Inget firande, men sånt händer.

Jag hade ju hoppats på att fira 10 dagar som glad med några vänner i stan, med det blev tyvärr inte så.
Från kl 09 fram till kl 23 har jag mått riktigt dåligt, och det har gjort mig så arg för min ångest har varit helt omotiverad!
Jag mådde inte dåligt över något särskilt, utan ångesten tog snarare över min kropp och framkallade känslor av illamående, hjärtklappning och panik.
Helt värdelöst.

Nu mår jag dock rätt bra igen, känner mig lugn i kroppen och ser fram emot morgondagen (som SKA bli bra).
Jag blir upphämtad av en vän tidigt på eftermiddagen och vi ska köra till något fint ställe och promenera lite och kanske ha en minipicknick.
Det känns skönt att jag slipper åka någonstans med kollektivtrafiken, då slipper jag oroa mig över främmande människors blickar (om det skulle vara så att jag känner mig skör imorgon vill säga).

Nu ska jag försöka ta itu med lite disk.

Puss
Lea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)