måndag 11 april 2011

Sovit

Jag råkade imponerande nog somna några timmar nu på eftermiddagen. Är ju så sjukt utmattad! Hoppas verkligen att jag kommer kunna sova i natt ändå.

Jag hade tänkt göra upp en plan för morgondagen, jag har inget inplanerat då (vad jag kan komma ihåg. Möjligen ska jag få mina naglar gjorda, glömde det idag).
Nedan kommer en lista på saker jag tänkte göra:
  • Diska
  • Städa smått
  • Boka tvättid
  • Ta en promenad
Det låter ju inte överdrivet jobbigt kanske. Jag hoppas att jag kommer att fixa det.
Tveksam.


-------------------

Uppdatering:
Hah! Lurade mig själv och bokade tvättid nu!


/Lilly

4 kommentarer:

  1. Jag hejar på dig! Du klarar det :D (och gör du inte ALLA dom grejerna så är det inte hela världen, jag skulle klara av att göra typ... en)

    SvaraRadera
  2. sv Vi fick sluta powerwalken och vända efter 5 minuter. Ångest + Yrsel + Antagligen feber = Inte promenadklar Tjelsi.

    SvaraRadera
  3. sv Just tvätt och städ har jag extremt svårt för att sätta igång med. Kommer antagligen få boendestöd för att hjälpa mig i vardagen.

    SvaraRadera
  4. Nej, det kanske inte var det nyttigaste, men du
    fick i dig något.
    Så länge du får i dig något är det bra, och äter du
    något nyttigare, kan du stoppa i dig lite mer av det. =)

    Kram

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)