måndag 18 april 2011

Yay!

Nu är måndagen snart slut, och det innebär att min femte dag som positiv och glad är avklarad! :D
Jag skulle egentligen käka middag med ett ex men jag fick ställa in det då jag behövdes på annat håll.
Men det känns helt okej, vi ska ses på onsdag istället :)

Jag har varit ute på flera underbara promenader i solen idag och småfixat med lite andra grejer.
Imorgon kommer boendestödjarna och då jag sover borta måste jag se till att vakna i tid så jag är hemma tills dess. Det kan bli lite svårt, men ska be någon ringa och väcka mig (jag stänger ofta av mobilalarmet i sömnen, så det funkar inte så bra..).

Jag satt och funderade lite på mitt liv idag, och det är nog bara 2 saker som känns riktigt jobbiga. Min ekonomi (Har 28 000 i skuld till morsan, och skulden växer för varje månad) och mitt utseende, främst min kropp.
Men med tanke på att jag ofta tycker att i princip ALLT är jobbigt, så känns det faktiskt helt okej. :)


Puss på er!

Lea

2 kommentarer:

  1. Oh, vi ligger lite i fas, jag har väl ungefär den summan, antagligen snarare runt 50k i skuld till min mamma som jag aldrig kommer kunna betala tillbaka.
    Men de senaste dagarna (förutom just igår natt, skrev ett inlägg om det) har jag mått ganska bra psykiskt :)

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)