torsdag 7 april 2011

Uttråkad

Jag gick aldrig till aktivitetsstället och jag kunde inte heller åka och träffa min kompis för att få naglarna gjorda. Känns verkligen tråkigt. Jag känner mig trevligt nog lite bättre nu men har absolut inget att göra. Min pojkvän är iväg och jobbar och kommer hem först vid åtta.
Jag borde städa eftersom jag får besök imorgon på födelsedagen men jag orkar inte. Mår fortfarande inte riktigt bra. Jag försökte mig på att ta en promenad men orkade bara kanske 2 km. Illa.
Jag har pratat lite i telefon med Lea idag, det var trevligt och hon ska ringa igen om en stund.
Annars finns det inte mycket att säga mer än att jag bara har ätit en smörgås idag. Jag vill ha en fin kropp på min födelsedag med osvullen mage.

/Lilly

2 kommentarer:

  1. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)
    Du hittar tävlingarna högst upp i högerspalen:)
    Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare/dag:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_07.html
    Finns även en tävling där du kan vinna blogsvar om du är intreserad av det:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/bloggsvars-tavling.html

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du inte vill känna dig stor på din dag, men du vill väl orka med hela dagen ?
    Köp en proteinshake eller så ? =)
    Annars kommer du att kollapsa och vara sugen på något och kanske hetsäta.. =/

    Kram !

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)